Friday, February 5, 2010

mimpi yang tak sudah

Semalam aku mimpi.. Mimpi apa?wet dream??hahaha..pompuan ada wet dream ke??hehe.. takdelah, banyak sangat yang aku mimpi semalam..mimpi keje la, mimpi ntah apa2.. tapi satu yang aku ingat adalah mimpi gigi atas aku berterabur..adalah dalam sepuluh batang..sebenarnya dah banyak kali aku mimpi macam ni.. Tapi tak ingt plak ada effect ke tidak mimpi aku ni ngan orang lain..

Orang kata, kalau mimpi macam ni, ada orang nak meninggal??ye ke??sampai sepuluh batang gitu..sape plak nak meninggal ni..korang percaya ke  tafsiran mimpi ni? Macamana pulak dengan mimpi selepas sembahyang istikharah?? adakah itu mainan tido atau memang petunjuk dari Allah? pernah tak buat sembahyang istikharah?? Aku masa nak kawin dulu, ada lah buat banyak kali juga. tapi, takde dapat mimpi apa pun.. hanya mengikut gerak hati saje.. sekarang?? bahagia tak?? mestilah..alhamdulillah, berkat gerakan hati yang Allah berikan..

eh, apa plak lari topik ni.. Sebenarnya, aku mimpi gigi berterabur tu pasal terbawa-bawa, sebelum tido, aku cek gigi budak aqil tu..nampaknye, aqil kena gocok gigi pas ni..macam dah berkerak2 sikit gigi atas dia..aqil bela ke kerak2 tuh??hehe.. gigi dia besar-besar plak tu kat ats. maintain 4 btg atas, 2 batang bawah.. dahlah dia dah pandai makan biskut manis, kang takut rosak awal plak gigi dia..macam ....jeng jeng jeng..
*





*






*
amil aiman..

macam ni ke smile??hehe..

Wokey..nampaknya ada orang nak ajak gi SOGO ni..hhmm..nak teman ke tak ni??hehe..jom!!

4 comments:

Erin Rashid said...

sogo sales la tuh!
huhuhu

Suliana said...

erin, sogo sale memanjang..aku teman nana je..hehe

YnaaOhYnaa said...

ehehehe comel =)

touyakaruma said...

Mimpi jer tu semua

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails