Tuesday, February 16, 2010

mari mengurut

ha..akhirnya dapat juga aku nak update blog ni. aku masih di kampung aku lagi.. ingatkan nak balik hari ni, tapi ada program lain plak, terpaksa la balik esok pagi..hmm..camanalah jem esok ye?? masa dari kl hari tu, jem gile dari bangi ke seremban kerana ada polis kat tepi2 jalan..bukannya ada accident ke apa..hmm..ntah apa2 la diorang ni.. takutkan abang polis punya pasal..

ok, hari ni topik lain.. korang pernah berurut tak??suka?? aku memang suka urut2 ni..rasa relaks habis.. aku tak takut pun nak diurut..syok sangat kalau ada orang urut kita..rasa lega habis..ni nak cerita program hari ni la.. ayah aku terjumpa la atok urut ni kat kedai makan..di bawanya balik ke rumah untuk urut 3 orang lelaki di rumah ku..huhu..kuat betul atok ni..dah 70 pun umur dia..mari kita tengok aksi oang yang nak di urut ni..

ni ayah aku..sampai terhantuk2 kat pasu menahan sakit..
 
ni plak kazen aku..patah batang keladi tu menahan sakit juga..huhu
 
 mamat ni je yang maintain tak sakit sangat..hehe..cover line..

oklah..nanti kita story lagi..lembab air la broadband ni..tata!!

2 comments:

Sharinginfoz said...

memang mengurut sedap juga ni dapat betulkankembali apa yang tak betul kan...

Hati2 Penipuan Siber

Valentine Kat Hotel…. Teruknya

Anonymous said...

ganah pezol..sapa patoh pokok keladi org..kekekeke...*kakma*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails