Thursday, February 4, 2010

Karnival handphone..

Elo elo elo..tadi kat bawah maju junction ni ada karnival handphone.. Aku pun menjengah sekali la nak tengok apa yang menarik tu.. Gile murah la harga tepon2 tu semua.. Blackberry boleh dapat rm300 lebih siap ngan memory card sume..tapi made in Taiwan. Nak trade in pun tak laku maa..

Memang sangat murah la tepon2 tu sume.. siap ngan kamera digital Lumix harganya rm299.. camana tuh.. Spec nye aku kurang pasti pulak. sebab aku jalan je tanpa henti..hihi.. Bukan nak beli pun.. sape-sape yang nak cari handphone tu boleh la singgah di Maju Junction ni.. Kat luar je khemah dia. ntah2, penjual2 tu sume dari pertama kompleks tak..

apa ada ngan black berry ni?? tengok orang pakai, macam nak try pun ada.. Tapi kalau setakat call & sms je, baik pakai handphone pemberian suami ni..hehe (hadiah beranak merangkap hadiah hari jadi ke 27). orang kata, boleh surf internet sume.. Tapi, kalau aku yang pakai prepaid ni, habis la kredit aku kalau on internet kan.. nak pakai line, terlajak pulak bergayut je kerja nya.. Aku ni bukan boleh ada kemudahan sikit, habis nak mempergunakan sebaik yang mungkin..

eh, blue berry pun ada tadi aku perasan..tu apa plak tu?? macam nama blue berry cheese tart yang mak aku bawa hari tu je..semua handphone tu besaw2 belaka..keypadnya sebiji2 macam keyboard. Nanti lah, ada duit lebih sikit, boleh la beli..ni nak dapatkan laptop dulu..insya-Allah..ok..bye!!




3 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah murah2 ke semua...nak gie jugakla...hehe. usya je mana yang berkenan...

Erin Rashid said...

beb.. blueberry tart tuh aku pernah rasa
org johor gak wat
buat aku ketagih mcm ketagihkan tart nenas je

Ejamaria said...

sue, kak maria perasan mmg ada brand hp blueberry kat karnival tu... mana dtg gak nyer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails