Sunday, February 21, 2010

i'm 28th already!!

auto publish entry.

Hari ni adalah hari keramat aku..21 februari 1982 aku dilahirkan. tengahari okey..tu yang ada unsur2 panas sikit ni..i'm 28th today..cepatnye masa berlalu..aku dah hampir berada di penghujung 20-an.. tapi, kadang2 tu aku terperasan yang diri aku ni masih muda..huhu..kekadang tu, kalau orang panggil aku "kak", aku pun tengok muka dia..rasanya macam dia lagi tua dari aku..tua sangat ke aku ni??muka aku nampak tua ke??sedih jap.. tapi, kalau memang dah terang2 dia lagi muda dari aku, aku tak kisah pun orang panggil aku "kak". Rasa dihormati sikit la..ish..complicated nye aku ni..

Alhamdulillah, semasa aku menaip ni, aku masih dapat lagi dapat bernafas di bumi Allah, bumi Malaysia yang bertuah ni.. Tiada yang lebih diharapkan melainkan:-
  • diberi kesihatan tubuh badan
  • dipanjangkan umur yang diberkati oleh-Mu
  • dikasihi oleh suami, ibu bapa, anak, adik beradik & kawan2
  • semoga aku dapat berbakti di dunia dan akhirat
  • dimurahkan rezeki sepanjang masa.. Allah memberi rezeki bukan sahaja secara live - duit ke, maybe ada rezeki yang kita tak tahu itu rezeki..
apa hadiah yang aku dapat?? hmm..hadiah 1st aku dari SOGO..haha..aku dapat mug sebab belanja 100.tu pun sebab baba beli pen, aku tumpang je la hulur kad tu..hehe..nanti aku tunjuk la gambar nye..tak sempat nak amik gambar..

Lagi?? encik suami kasi apa?? ntah, tak tahu la..kalau ada, nanti aku update..kalau sonyap je, tak de lah tu.. sedih tak?? macam tak de je..ucapannya "nabi kata tak baik isteri meminta-minta" kalau tak minta, tak de nye aku dapat.. aku kena fight, baru dapat..kalau tak fighting, tak de lah..alah, kalau ko gadoh bagai nak rak pun, dia tak kasi, tak dela..buang masa je..tak kisah la..(dalam hati ni, menjerit2 woo..takkan tak de hadiah.. *sob sob*)

Oklah..semoga aman damai hidup ku sudah..ada ke orang yang sama bday ngan aku?? susah tau nak cari sape yang sama bday ngan aku..selamat hari jadi pada geng 21/2..bye

11 comments:

Nur Hasyimah Mahasan said...

happy besday sue...moga panjang umur, murah rezeki..n moga aqil cepat dapa tadik..hehe

MaS PuTRi said...

happy birthday suliana. semoga makin murah rezeki & dapat anak yang soleh =D

Anonymous said...

epi besday kak tehhhhhhh....semoga panjang umur..muroh rezki..dan dapat baby lagi..dan lagi..dan lagi... *kakma*

Dokter faRyn said...

happy birthday sue!

semoga diberkati dan dirahmati ALLAH selalu :)

SiNoMoSa said...

selamat hari lahir ngah..
takde hadiah tp mungkin kasih sayang dia melimpah ruah (sedapkan hati ko..tp kalo akak pun nak demand gak hadiah kat dia hahaha)

nozieyusof said...

haPPy 28th birthday!!.. me on july nanti. aih!! kejap je dh nk 28 kan. seram betol bile nk menginjak 3* pulak

=D

Ejamaria said...

hepi beday Sue... esok beday anak akak - Laila, dia awal2 dah britau nak hadiah ape... len kali Sue pun awal2 britau la kat cik suami nak hadiah ape, bole dia prepare... hehehe... (Sue, SOGO slalu cam tak ikhlas bgi hadiah kan, kena blanje rm100 baru bole redeem hadiah tuh... klu ye nak bagi tak yah la shopin dulu...)

Ilhamny.com said...

hepi besday sue..moga happily eber after ok..jumaat aritu nmpak sue kat sogo, tp rasa mcm malu2 alah lak nak tegur..hahaha..maklumlah, sy kan pemalu.. anyway hope from this besday will gv u more prosperity..

Suliana said...

thanks semua..semoga doa korang termakbul..amiinn..

Mama Qiestina said...

happy bufday sue lalingsssssss.

dapat adiah kiss from hubby pon takpe :)
aku rase dia saja nak sepraiskan ko tu.cam papa Qies la slalu seprais jeee.sapa tak syg bini kan!

Suliana said...

mama qies,
haah, yolah tu.tak de nye nak seprais2 ni..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails