Monday, February 8, 2010

Baby Ammar needs our help

Tengok kat side bar kanan aku tuh..ada charity ads by nuffnang.. Kali ni, aku join tanda simpati aku pada baby ammar dan seluruh keluarganya.. Kesian sangat tengok keadaan baby ammar ni. Dia sakit jantung Patent Ductus Arteriosus (short form nya PDA). Kalau ada yang dah join charity ni, mesti ramai yang dah tahu kisah ni..kalau nak tahu lebih lanjut, boleh klik kat blog ibu ammar ni..

comel kan senyumannya..

minum susu melalui perut..sedih giler wei..alhamdulillah aqil sihat

Bila tengok baby ammar ni, mula lah terbayang kan anak sendiri.. Kesian sangat.. Sedih pulak kalau benda macam ni berlaku pada salah seorang ahli keluarga kita. nauzubillah..minta-minta dijauhkan segala penyakit untuk anak & ahli keluarga ku.. Kos pembedahan untuknya adalah RM12,000 ye kawan kawan.  Operation date nya adalah 22 Februari ni.. So, aku tak delah duit sebanyak itu untuk didermakan, cuma dengan cara me war-warkan begini sahaja dapat disumbangkan..

Lagi satu cara, dengan menukarkan "show Global ads" kepada "show Charity ads" dalam Blog manager, juga dapat menyumbangkan sedikit sen ke dalam tabung ammar. Maknanya, aku tak delah dapat sen kalau setiap kali iklan kuar, semua disalurkan untuk ammar. Kemuncaknya sehingga 17hb feb ni sahaja.. then, semua aktiviti ads akan kembali seperti biasa.. Rasanya betul dah explanation aku nih..

Lagi lagi lagi..ni lagi senang..korang boleh bank in je ke akaun ibu ammar ni..ni no akaun maybank nye.. Azmaniza Mohamad Kamal - 514093114912 (Maybank). ok..dengan cara ini, mudah-mudahan baby ammar akan kembali sihat seperti sedia kala.. Moga Allah memurahkan rezeki korang semua..amiinn..

p/s: baby ammar danish lebih kurang sama nama ngan anak sepupu aku. Ammar azwar..ye ke kak ma??hehe..

4 comments:

nasazfrog... said...

mudah-mudahan adik ammar mendapat bantuan dari kita semua,, insyaallah.

"cik chubby" said...

kesian tgk adik ni...moge2 adik nk mendapat bantuan ramai dan cepat2 la die sembuh...=)

Ejamaria said...

ok... click kat nuffnang sue utk adik ammar... semoga cepat sembuh...

Anonymous said...

ha'a..tp anok ambe ammar azwar... *kakma*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails