Tuesday, February 9, 2010

Arrash pulak!!

Ada lagi sorang budak comel yang jarang-jarang ku tulis kisahnya.. sepupu aqil yang ke-12..aqil no 13 ye belah hasben aku (kira yang bongsu la sehingga ke hari ini)..no 13 lagi, sama ngan SPM aku..huhu..
hi!! nama saya Muhammad Arrash Arman.i'm 4 months old than aqil
saya suka posing:-) tengok aqil tu, buat tak tahu je..
saya pakai serkup nenek saya..
cantik tak muncung saya..hehe..
aqil buat hal sendiri saje..main ngan antibiotik telinga dia..
saya dapat no.2 pertandingan baby comel di tesco!!
memang saya comel kan..gebu gitu..
one more smile:-)
smile again..memang suka posing okey..
see..ngan ummi pun saya mau karate..hehe..

okey..nnti kita blogging lagi ye..no idea..bye!!ooppppss..lupa nak bagitahu berita gumbira..akhirnya...dengan umur belum sampai setahun sebulan, aqil dah boleh jalan jatuh..tak lama lagi, jalan betul la tu..kelakar tengok dia berusaha nak bangun berjalan, senget2 kaki dia..ok..tata

2 comments:

SiNoMoSa said...

Salam Ngah,

Hikhik akak tgk tajuk ko..
Ingatkan ko jumpa arash mohd plak ekeke..
La la la la hatiku gumbira hehe

Ejamaria said...

best nyer... aqil dah jalan jatuh... Luqman tak lepas lagi... kekadang je dia terlupe, elok je dia diri tegak tak pegang ape2 tengok tv...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails