Thursday, January 14, 2010

Lambat lagi!!

Hari ni aku lambat lagi!! tensen tul..tak sedar, bangun2 je dah cerah..nak marah kat sape??marah pada diri sendiri okey.. Partner sebelah bangun, tapi tolong tutup jam je..tu yang tak sedar diri masing2 tido..termasuklah Aqil si budak kecik tu..tak bangun pulak dia malam tadi, kalau tak, mesti aku terjaga-jaga juga.. Malam ni, nak letak jam jauh sikit, biar ada orang yang merangkak tutup jam bila nak bangun esok pagi..tak tahan bingit tau dengar segala jam yang ada tu..jam handphone dah 2, jam loceng lagi..sume tak bangun!! Punya la power telinga kami2 yang tido ni..hihi..

Pagi ni, punch lewat 15minit okey..Mengenangkan kerja yang sikit2 tapi cerewet tu, aku punya tengkuk dah rasa tegang.. tapi, bila dah tahu cara nak mengatasinya, aku rasa happy balik la..hihi.. Tu yang ada time aku nak buka blog aku ni sambil baca sikit2 corat coret bloggers yang lain..

Semalam, kami makan di luar.. Splendid kat carefour ampang. tak banyak choice la carefour tu..huhu..Tapi yang seronoknya, aku dah pandai menggunakan wi-fi free tu..Selama ni, aku tak tahu pun hp aku boleh pakai wifi..Laju pulak tu, boleh tgk facebook dengan bahagianya..hihi..nanti, kalau nak kuar makan lagi, kena cari kedai yang wifi free..hehe..

Pastu kan, semalam jugak aqil gunting rambut dia yang dah panjang tu..Terbang duit aku rm12..rambut sikit je, meraung je lebih..Last2, potong rambut aqil sambil aku pegang & berdiri..apasal ntah dia nangis beria..Walaupun kedai tu ada seat untuk baby berbentuk kereta mainan, aqil takut juga.. Apa daa anak bujang aku ni. Buat malu je..kuar kedai tu, sume orang tanya kenapa dia meraung..Amoi tu tak habis pun potong rambut aqil.. nanti aku nak try bawa gi kedai India plak, biar dia gondolkan rambut aqil tu.. Lambat skit nak kena potong..
Ok, tak de gmbar terbaru aqil..Dulu, time baru baru memang tiap2 masa amik gambar aqil je, sekarang, dah kurang sikit dah..hihi..Nantilah amik gambar, kat taman burung this weken, ayah aqil janji nak bawa gi sana..dah cakap kat blog ni bang, jangan tak jadi pulak..haha..(actually lagi bersemangat amik gambar ngan dslr ali tu..huhu)..bye!!

p/s: aqil jatuh katil plak semalam..merah pipi dia..sian dia..mengaruk lagi!! dia kuat jerit sangat sekarang..bergetar lubang telinga ni dengar..




4 comments:

Sharinginfoz said...

lambat lagi ya nak kena rotan ni....

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

Sharinginfoz said...

lain kali bangun awal sikit ya...

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

Suliana said...

hehe..yelah..sebelum mlm tu niat mmg mcm tu..tapi bila dah tido, tak igt dunia..

Erin Rashid said...

aku pon tak reti nk gune wifi kt telefon sdri
so gune kt pc aje udah..
rugi..rugi..!
mgkin hp tak berapa nk canggih kot!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails