Tuesday, December 22, 2009

Minggu yang sibuk..

Assalamualaikum..sihat semua?? Aku alhamdulillah sihat, tapi batuk ku belum habis lagi.. Mana nak baiknya, ubat batuk pun tak makan..hehe..Aqil pun batuk tak hilang lagi, baby lagi la doktor tak galakkan makan ubat batuk & selsema, aqil cuma makan ubat untuk cairkan kahak je, tapi kadang2 skip makan juga..

Apa cerita kali ni?? Actually, aku takde idea nak tulis apa..kadang2 idea tu datang mencurah-curah, kadang2 tu takde idea, tu yang malas nak update tu.. Minggu ni adalah minggu last aku di JKR ni..minggu depan aku dah bercuti panjang, insya-Allah..yeay!! bestnye boleh cuti lama-lama..Tapi, kalau seminggu tu terasa sekejap je..

Insya-Allah kali ni, aku berdua je ngan Aqil..ayah aqil tinggal kat KL ni, keje..Takpela tinggalkan suami sekali sekala..Baru sang suami terasa rindu skit kat i ni..ahaks.. Kalau tidak, panas!! Asyik nak bercakaran je.. Bak kata peribahasa sayang isteri tinggal-tinggalkan..ni aku tukar skit, sayang suami, tinggal-tinggalkan.. Ala, bukan pegi mana pun, balik kampung je..haha. kan aku dah pernah cite, tu je la destinasi percutian aku setiap tahun.. syukur dengan apa yang ada..

Minggu ni, agak busy skit, yela..minggu last..Banyak benda nak settle. fail meja baru nak buat, haha.. Nota serah tugas yang ala-ala takde tu, SKT lagi nak kena siapkan..kalau sempat nak register Board.. Nanti kalau dah pindah, payah pulak nak jumpa bos2 yang ada title Surveyor nih.. Banyak lagi la nak buat, nanti dah tak jumpa Sogo..nak kena say bye bye to Sogo lagi..semalam dah pegi, hari ni Sogo panggil lagi.hehe..

Okeyla..sampai sini sahaja.. Nanti ada idea kita sambung lagi..


 

10 comments:

rihana said...

hahaha! kelakar ko nye ayat pembukaan tuh. haha! mcm cekgu2 sekolah masuk mengajar lepas cuti lama! "Assalamualaikum..sihat semua??" murid2 ape kabar?? haha

Suliana said...

nana, pembacanya membaca dengan intonasi budak sekolah ke??hehe..anak murid yang bagus:-)

rihana said...

ooo kena kan aku balik... huhu xpe xpe

Sharinginfoz said...

semoga cepat ok..... makan ubat tu...

suhaida shukor said...

makcik2 selera memang borak panjang ala cik som

Erin Rashid said...

huhuh..betol la sue
skrg suami aku slalu tinggal2 kan daku
huk..huk..!!

tapi apsal zaki tak ikut balik kg skali?

Suliana said...

mr sharing..

tima kasih..dah hampir baik:-)

Suliana said...

erin,
zaki xnak cuti sbb bos dia xde..dia kan pekerja cemerlang..hehe

Eyriqazz said...

Get Well Soon...Sue,apa yang best di Johor Bharu ye?Iman nak pi Johor Bharu malam ni,Ahad balik..

Suliana said...

iman,
kalau nak gi JB gi danga bay la..tepi pantai LIDO tu..best..su pun x pernah pegi..hehe..pastu, kalau nak mkn, mkn kat depan danga bay tu ada restoran singgah selalu ke apa ntah nama dia..best gak:-) slmt bercuti..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails