Monday, November 23, 2009

u brighten up my day..

aku suka sgt tgk gmbr2 di bawah..sape2 yg dah muak dgn aksi2 anaknda ku, tutup mata cpt2 :-) gmbr inspirasi ku, my wallpaper & screen saver also.. captured by adikku @ kamera pinjam..cantik sunguh hasil nya..abg, nak satu boleh??hadiah hari jadi?? leh kumpul duit, lagi 3 bln lebih je..hehe

we love each other..

smile baby


mmuaahh..(dulu my kiss utk ayah je, now it's shared with u)


aqil likes to disturb me while i'm reading


see my big teeth like his mother :-)


happy hour aqil..


apa yg mucuk2 tu..


lambung dia..


cenonet nye saya..

sekian terima kasih ^_^..

11 comments:

~ujicham~ said...

aik.. pakai lagi baju kolej.. hehehe.

Suliana said...

baju kesayangan aku tu..hehe..

Mama Qiestina said...

alaaaaaaaaaaaa comenya menantu aku niiiiiiiiiiiiiii..
tu blom kena "shoot" ngan aku tuuu..lagi encem anak ko aku kejakan..hihi..

aqil senyum mcm ayah dia,tapi puteh gile cam ko :)

Suliana said...

yat, dia xde la putih mana..effect kamera mahal mmg cam tu kot..hehe..kalau ada rezeki aku nak pakai kamera mahal tu, nnti aku bljr dari ko la yek..hehe

SiNoMoSa said...

hikhik
ngah, anggerik dihatiku nampak haha

Suliana said...

alamak kak shim, patutnye edit dulu kan logo anggerik tu..hehe..baju kesayangan ku, dah brpa tahun??apa??hampir 8tahun??harus ku simpan dlm muzium..atau pun, wat lap kaki..hehe..tapi elok lagi baju tu, berbaloi bayar yuran kolej..hehe

nasazfrog... said...

waa comelnya dia,,,, senyum je.. :)

Eyriqazz said...

Si Aqil comel sekali,
Pengubat rindu si jantung hati,
Bilalah agaknya berjumpa di dia ini,
Ada sana program sana sini.

Khairi said...

Comel giles huhu.

Erin Rashid said...

su, baju anggerik erin tuh ntah kemana agaknya..
balik dari german dulu almari dah dikosongkan
so, dah tercampak kt mana agaknya
well...aqil mmg comel. esp. time dia senyum
kalo masam mcm muka bapak dia
tak best!!
hahahha... (jgn mare zaki)

Suliana said...

senyuman aqil mencairkan hati kami :-) bapanye mmg muka grg je..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails