Tuesday, November 10, 2009

knpa aku berblog?

untuk mengisi kebosanan aku yg takde keje ni, saje je la nak share cite..nak kasi tau la kat korang2 sume sejarah blog aku ni..knpa tiba2 je jadi blogger ni??hebat sgt ke??xde keje ye ko main blog2 ni..actually mmg betul..hehe

entry ni saje2 je mengisi ruang kosong..xde cite..kadang2, blog ni memerlukan idea utk update apa aku nak tulis hari ni..kadang2 tu, byk betul nak cite, tapi kadang2 tu buntu..dah xde idea..knpa nak kena update plak??haa..aku ada misi tersendiri tau..hanya mereka2 saja yang tahu..hehe

  • berbalik pada paragraph di atas, berikut adalah hujah2 aku dgn tajuk karangan pada hari ini "knpa aku berblog?"saje2 nak menceritakan perihal my little sunhine a.k.a aqil diselitkan dgn perihal hidupku juga..aku kan suka bercerita..tapi aku akan tapis2 skit mana yg terlalu obvious yg akan memudaratkan kami sekeluarga. yela, skrg ni bermacam2 jenayah licik yg blh berlaku..so, berhati2 di situ..

  • blog ni mcm diari juga la..tapi org blh baca.tapi yg x syok, en suami tahu plak blog aku ni, xleh nak cakap lebih kutuk2 dia..hihi..


  • kadang2, apa yg aku cerita, memberi information yg baik pada pembaca..btul x??ke aku merapu je selama ni??hihi..aku juga selalu baca blog2 yg berinformasi - sharing is caring & juga blog kawan2 utk tahu perkembangan diorg..


  • oleh kerana organisasi 'tut' aku ni telah mem'block' frenster, facebook, ym dan segala mcam jaringan sosial, aku telah membuat alternatif lain iaitu join blog..jgn di block blogspot ni sudah..kat mana lagi aku nak melepaskan kebosanan aku ni..


  • korang tau x, kalau berblog ni blh wat duit skit la..dgn adanya ads nuffnang tu, aku blh dapat income, x byk pun skit je..hehe


  • berblog blh buat kawan tau..tgk ni, my followers dah semakin meningkat tanpa disedari..hehe..tq ye kawan2 cyber yg sentiasa mengikuti my little sunshine ni..click2 la kat ads nuffnang tu..

okla2..actually ni entry tgh buntu la ni..laaayyaann je la ye fren..slmt berblog pada kwn2 di luar sana..sekian, terima kasih:-)

4 comments:

Erin Rashid said...

sama la aku pon ada points sama mcm ko..
(takleh mengadu pasal laki sdri..sbb dia pon baca..hahha)
esok2 kalo aku dpt keje gomen, diorg sekat mcm skrg..blogspot aje la tmpat mengadu
huk..huk..hukk..

Suliana said...

erin, kalau nak ngadu pun leh juga, tapi balik kang siap la kena.hehe..

Eyriqazz said...

Untuk cut gambar,su ble print screen and ble pakai paint.Kalau nak combinekan picture ble pakai photoscape(ble download kat internet).Camne nuffnang,ok?Iman bulan ni slow skit,2 minggu baru dlm RM50...

Anonymous said...

oo patut ahhh lame dok napokkk..*kakma*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails