Friday, October 30, 2009

son & ibu's talk:-)


hari ni, ibu aqil cuti, so ibu wat auto publish utk peminat2 ibu tersayang..haha, ada ke..:-) sbb nak kemas2 rumah.. family ibu & ayah pun nak dtg..tapi, walaupun ibu cuti, aqil kena gi nursery tu..ibu nak wat keje & nak gi cari brg2 di ikea.. (ayah kasi ke gi ikea ni..)

aqil dmm semalam.tapi x sepanas masa demam campak hari tu..aqil bersin, terjuntai2 hingus aqil..hehe..sian aqil ye..aqil x pernah bersin mcm tu..adakah sebab aqil bergaul mesra dgn kawan2 aqil di nursery tu?? aqil berjangkit ngan sape??aqil kan minum susu ibu, nape aqil selsema juga??

aqil aqil aqil..meh sini ibu cerita..susu ibu tu utk menguatkan anti bodi aqil..aqil pun bukan selalu demam & selsema kan..apa yg ibu baca, kalau aqil x sihat, aqil kena selalu minum susu ibu..aqil kena gayut2, tonggeng2 kat nenen ibu ni..nnti aqil cepat sihat ye..kawan2 ibu, ada x yang otai pasal masalah aqil ni??tolong explain skit kat aqil..

knpa ibu bekalkan aqil 5 btl susu yg ada 5oz tu aqil xhabiskan??ibu konfius ni..akak2 nursery tu x pandai ke kasi susu ibu ni??diaorg kata aqil kurang minum..ye ke??knpa aqil mnm 3 btl je??aqil x haus??ibu dah pegi cakap dah ngan kakak2 nursery aqil tu, suh kasi susu ibu tu..kan dah berjela2 note ibu kasi..diorg x baca ke?? sebab tu ke aqil demam??xminum susu ibu?? nnti ibu report kat pengetua nursery tu..(kepochi la ibu aqil ni)

aqil best x duk nursery tu??aqil asyik nak dokong je..bengkok pinggang akak2 tu nnti..aqil x mo nangis2 tau..nnti aqil makin kurus kata atok kluang..aqil suka mkn dah ye skrg ni??bagusla..nnti ibu kena rajin2 masak utk aqil..ayah??ayah pun mkn bubur juga..haha..sian ayah..kata nak diet, bubur je la mknn dia..

aqil nak tgk gmbr comel aqil x??ni ibu tunjuk..nnti kita buat entry lain, nak tgk perbezaan aqil dari lahir sampai la sekarang..dah besar anak ibu ni..makin lasak..


nape aqil ketawa??nak tunjuk gigi ke??


ibu, pening la..knpa x rotate gmbr ni..


caakkk!!


hi sweetie..manis nye senyum..


aqil mata bulat ikut sape ni??


aqil dah mcm muka sape??ibu ke ayah?
okla..sila jgn muntah bila asyik2 muka aqil je ye..xpela..bukan selalu aqil nak glamer kan ibu..ok..tata..happy weekend utk kwn2 ibu di luar sana..daa...


3 comments:

rihana said...

hihi aqil commey..acik nana x muntah tgk gambar aqil byk2. ibu ltk byk2 lg ye.. su takde iklan pun nk click2. mana g iklan2 tu?

Suliana said...

HAAH LA..XDE IKLAN..DIA TIDO LAGI..HEHE..NNTI2 ADA LA TU..

Ada Adie said...

Tumpang tanya. Nursery mana yg ok n dekat dgn estana court

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails