Tuesday, May 12, 2009

my first blog






Assalamualaikum sume..



wah, hari ini tercatat juga sejarah aku menulis blog..slunye baca blog org je, tetiba tercetus idea nak tulis blog juga..ni sume gara2 nak tulis pasal org ketiga dalam hidup ku..hihihi..jgn salah faham, org ke3 tu mesti la anak ku yg tercinta disamping org kedua yg disayangi, suamiku..chewahh..eh..org pertama sape plk??diri sendiri la..hehehe..


mm..keje ada ni, tapi tetiba 'tersiok' plak
tulis blog ni..sambil menyelam minum air..klu concentrate buat keje je, sewel plak..chewah..mcm la byk sgt keje kat tmpt baru ni..



okay2...i'll stop here..klu layan blog ni, byk lagi nak berceloteh ni..tapi kang takut dicap mkn
gaji buta plk..huhuhu..ok..babai!!!









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails